DLA INSTYTUCJI  WYSTAWIAMY FAKTURY PRZELEWOWE 

(z 14-dniowym terminem płatności) 

WYSTAWIAMY INDYWIDUALNE FAKTURY DO ZAMÓWIEŃ ZBIOROWYCH

(dane do faktur prosimy o wypisanie w uwagach do zamówienia)   

Darmowa przesyłka od zakupów powyżej 150 zł

 

Kontakt

ANWI

Andrzej Szymański
ul. Trakt św. Wojciecha 36/5
80-039 Gdańsk
woj. pomorskie

tel. +48 602 741 965
e-mail: info@anwi.edu.pl

NIP 584-176-45-43
REGON 221989126

Wydawnictwa

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 602 741 965

(opłaty jak za połączenia standardowe - wg cennika właściwego operatora)

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia uszkodzenia, sporządzany jest protokół szkody, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: 

  1. Prześlij do nas niezwłocznie produkt, Pocztą Polską. Przesyłka jest realizowana na koszt Firmy ANWI.
  2. W przypadku reklamacji towaru prosimy do reklamowanej przesyłki dołączyć: numer zamówienia wraz z opisem przyczyny zwrotu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego, jednakże Wydawnictwo podejmuje wszelkie kroki, aby reklamację rozwiązać w jak najkrótszym możliwym czasie.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. W przypadku zwrotu pieniędzy wystawimy fakturę korygującą i prześlemy ją pocztą. Po otrzymaniu podpisanej kopii korekty zwrócimy pieniądze na podane konto.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@anwi.edu.pl lub telefonicznie: +48 602 741 965. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

(opłaty jak za połączenia standardowe - wg cennika właściwego operatora)

  

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny wraz z oryginalnym opakowaniem. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt może zostać nie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt wraz z opakowaniem. Przesyłka jest realizowana na koszt Firmy ANWI.
  2. Dołącz do przesyłki protokół zwrotu (tutaj jest formularz), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. W przypadku zwrotu pieniędzy wystawimy fakturę korygującą i prześlemy ją pocztą. Po otrzymaniu podpisanej kopii korekty, zwrócimy pieniądze na podane konto. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  1. Umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  2. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz, dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłączalnie połączone z innymi rzeczami;
  4. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl